|
|
Register • FAQ
• Search • Login |
|
It is currently 09 Sep 2010, 19:10
|
View unanswered posts | View active topics
|
Page 1 of 1
|
[ 2 posts ] |
|
Drakefire, Lvl 50 HOX - (accepterad)
| Author |
Message |
|
Drakefire
Medlem
|
 Drakefire, Lvl 50 HOX - (accepterad)
Namn: Morten Sjövold
Land: Sverige
Har du tillgång till ventrilo? Ja
Har du tillgång till mick? Ja
Spel information
Username: Drakefire
Klass: HOX
Level: 57
Vilka guilder har du redan varit i på denna server: Ingen
Varför valde du att lämna guilden: -
Tidigare spel: MMORPG: Outwars, World of Warcraft FPS: Counter-Strike, Battlefield etc.
Dina speltider: Sommarlov: Heltid, Efter lovet: Hel/halv
Övrigt: Känner Koule och Mazz Irl.
Beskriv dig själv här: Jag är en kille på 18 år, fyller 19 14.Augusti. Jag är född i Norge, och flyttade till Sverige när jag va 15. Jag har känt Koule och Mazz sen jag kom till Sverige. Har inget jobb atm, more playtime;o Jag har spelat WoW sen det kom ut, och spelade otroligt mycket, och raidade End-Game instances. Jag spelar just nu bara Age of Conan, och kommer bli boostad till lvl 80 snabbt. Jag har redan endel experience med Age of Conan fast det finns mer att lära sig:) Jag kommer vara aktiv i 90%+ av alla PvP och PvE Raids.
Känner du någon i guilden? Koule och Mazz.
Ifall inte hur fick du reda på oss? -
Dator information. Beskriv din dator kort, kommer den klara raids osv.: 2gb Ram, Nvidia 6600 Skärmkort, och 3GHz Processor. Datorn funkar helt okej i PvP och Raids, fast lite lagg då och då när det blir Mass pull, men jag skal uppgradera datorn asap.
Takk
-Morten Sjövold/Drakefire.
|
| 01 Jul 2008, 01:54 |
|
 |
|
Aros
Medlem
|
 Re: Drakefire, Lvl 50 HOX
Hejsan!
Har själv leachat XP med dig så kan säga att jag halv känner dig. Jag hoppas du kommer fortsätta köra lika hårt när du drar 80 och raidar med oss, Så som koule gjort.
Vil ge dig en Chans i Guilden och se vad du går för på lvl 80.
Även en sidenote: Hm Halv Svensk / Norsk, Så bra! Då har vi skaffat oss en tolk i Guilden ifall det blir några oklarheter.
Skriv till någon av officerarna för en invite: Indriel, Kayyin, Aros eller Baholw!
Välkommen!
| 01 Jul 2008, 14:24 |
|
 |
|
|
Page 1 of 1
|
[ 2 posts ] |
|