Metagrov - 65 barbarian - (Accepterad)
Edit* helvete vad långt det blev haha. Vill ni att jag ska fatta mig mer kortfattad så kan det ordnas

RL
Namn:
Martin
Land:
Sverige
Har du tillgång till ventrilo?
Ja
Har du tillgång till mick?
Ja(har inga problem med att prata och vara social, det är sånt som jag tycker är kul i mmos bland annat)
Spel information
Username:
Metagrov
Klass:
Barbarian
Level:
65 just nu men det går snabbt uppåt tycker jag. Började för två veckor sedan lite drygt.
Vilka guilder har du redan varit i på denna server:
Hoppade runt lite i smålvlarna men har suttit i Ancient Blades ett tag nu. Har mestadels bara för att det inte ska vara helt dött medan man lvlar.
Varför valde du att lämna guilden:
Jag har högre ambitioner i spelet än den guildens. Dessutom vill jag spela i en skandinavisk eller till större del skandinavisk guild. Just nu har jag blivit högst lvl i deras guild och det börjar kännas lite små segt.
Tidigare spel:
Massor!

super mario, donkey kong, final fantasy etc osv..

Bland mmo's så har jag kört MU, D2(är väl mer rpg-online spel iofs) och wow såklart. Lite runescape när jag var liten skitunge också

Dina speltider:
Oftast är jag inne efter 18:00 vardagar eller före. Jobbar deltid och timmanställd så mina arbetstider varierar ganska mycket. Om man ska få ihop det med en raidande guild brukar det itne vara något problem. Fungerade för en progress guild i wow i alla fall.
Övrigt
Beskriv dig själv här:
Kan väl börja med att säga att jag nyss fyllt 20 (wooh systemet!

). Jobbat tidigare som styckare och packare av fläskött, ungefär som Paulie i Rocky-filmerna

. Bytte nyss jobb och håller nu hus i en charkdisk.
Datorintresse har jag haft sedan jag kunde stå upp. Blev mycket quake när man va liten på modem
Som en MMO-spelare kan jag beskriva migsjälv som tålmodig och sammarbetsvillig spelare. Märkt att sånt krävs väldigt mycket i mmos.
Känner du någon i guilden?
Nej tyvärr inte! Spelade bara med någon av er Tombs någon gång för ett tag sedan. Kommer inte ihåg namnet på spelaren

Men det var en dark templar har jag för mig!
Ifall inte hur fick du reda på oss?
Jag vill komma längre i spelet än så långt solo-spelande tar en. Dvs raids/siege batlles osv så kollade in utbudet av guilder på officiella soulstorm-forumet och fann er där.
Ni lät som ett riktigt trevligt gäng och vore riktigt skoj att få lira med er.
Dator information. Beskriv din dator kort, kommer den klara raids osv.:
Införskaffade precis ny dator för att jag skulle ha något att lira AoC på.
Dual core 3.16ghz, 8800gt, 4gb minne och massa annat smaskigt. Klarar nog siege battles/raids utan några problem.
Något jag till sist vill tilllägga själv är såg att det ser ut som ni har extremt fullt på barbarians vilket inte kommer till min överraskning. Så om man ska komma med som en så får man har något extra att erbjuda. Tyvärr känner jag ingen i guilden än och har inte nått någon av dem högre lvlarna än men tänkte försöka ändå. Värre än ett nej kan det inte bli. Om det skulle vara så att ni tar in en barbarian som kanske är level 80 så jag väl kontakta er när jag blivit det och kolla hur det ser ut med platser för mig då.