|
Mustis
|
 ToS wants to join (Norwegian) (Nekad)
NB!!
Heisann! Før jeg lager søknaden vil jeg gjerne skrive noen ord. Siden AoC kom ut, så har jeg brukt tiden på å finne min "ultimate" klasse som jeg kan nyte fullt ut. Min høyeste karakter er en level 50 HoX. Også en del andre lav level karakterer. Jeg vet at man ikke kan dømme en klasse, når man bare er halveis. Men jeg vet, og har fått det før, når du prøver en klasse og får en sikkelig "wow" følelse. Og det fikk jeg med ToS. Jeg liker generelt alt med den klasse og jeg nyter virkelig hver eneste level med den.
Men det eneste problemet er at jeg bare er lvl 25. Selv om at det ikke tar så lang tid fra level 25-40. Så respekterer jeg reglene deres. Men jeg prøver alikevel, og håper dere tar meg som en vanlig søknader. Jeg får heller prøve å lage en god søknad, siden lvlen min ikke er så mye å skryte av.
RL Namn: Espen Lundtveit. Født 1988. Land: Norge --> Åmli --> Sør-Norge
Spel information Username: Mustis Klass: Tempest Of Set Level: Siden jeg har valgt at ToS skal være min hovedkarakter, så er det lvl 25. Tidigare spel: Min første ordentlige mmo var World Of Warcraft. Jeg spilte det spillet siden det kom ut og har vært hardcore raider siden da. Jeg var i en av topp guildene på Magtheridon (Ja, der Nihilum bor) Til og med spilt og kjenner noen av dem. Jeg sluttet å raide da Sunwell patchen kom ut. Det tok kaka, da badge items kunne matche BT/Hyjal loot. Jeg hadde en full tier6 Troll Mage med alt det beste på den tid.¨ Jeg har også vært veldig aktiv i Diablo, CoD4,LOTR,Age Of Empires osv osv. Dina speltider: Jeg jobber for et datafirma som heter Multicom. Der jobber jeg fra klokken 8.00 på morgen til 16.00 på dagen. Resten av dagen/kvelden spiller jeg. Og helgene har jeg fri, så da spiller jeg, eller er ute med venner og kjæreste. Ellers så fester jeg i ny og ne.
Övrigt Beskriv dig själv här: Jeg er veldig grei person og ha med å gjøre. Jeg er en sånn person "alle" liker. Jeg liker utrolig godt å diskutere og snakke om alt og ingen ting med folk.Jeg er en veldig hjelpsom fyr som egentlig føler at alle skal ha det greit in-game. Men jeg er også en person som ikke lar seg tråkke på. Og visst noen ganker meg foreksempel. Ja, da får dem det igjen så ørene flagger. Känner du någon i guilden? Nei, jeg gjør egentlig ikke det dessverre. Ifall inte hur fick du reda på oss? Vel. Jeg har jo lvlet en del da. Så har jo møtt en del på dere. Jeg har også vært i Elysium med HoX. Men Stiekel sier det er fullt med ToS i guilden. Så da valgte jeg heller å være guildløs istendenfor at guilden skal avgjøre hvilken klasse jeg skal spille. Så jeg hørte en del om guilden deres i guildchatten osv. Tro meg. Det var bare positive ting. Også må dere være en av de få guildene som ikke har ganket meg, og faktisk oppført seg som folk. Det står det stor respekt av. Ihvertfall fra min del.
Så jeg vil gjerne vært med i en Guild som AoC, som har et så godt utgangspunkt til å lykkes.
Takk for at dere tok dere tid til å lese den, og jeg håper dere ikke kun dømmer alt ut i fra levlen min.
Med vennlig hilsen fra Espen
|
|
Kayyin
Medlem
|
 Re: ToS wants to join (Norwegian)
Hejsan, du skrev som sagt inte alla detaljer om dina karaktärer men jag antar att det är din ToS du söker med, tyvärr kan vi inte tillåta en person av såpass låg-lvl in i guilden för tillfället med tanke på risken för gankning och andra faktorer. Tack ändå för att du sökte. Dock tycker jag att din ansökan ser bra ut så skriv gärna en ny när du kommit upp i levlarna lite. (Skriv inte i den här tråden utan skapa en ny)
--Kayyin
|