It is currently 05 Sep 2010, 22:25

Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
 Helig 43 PoM (Accepterad) 
Author Message

Post Helig 43 PoM (Accepterad)
RL Namn: Henrik Andersson

Land: Sverige

Username: Helig

Klass: PoM

Level: 43

Tidigare spel: World of Warcraft Druid(MMO), Ragnarok Online Acolyte/Monk (MMO) och Priston Tale Priestess (MMO), Halo 2+3 sedan release över XBL.

Dina speltider: Mån-Torsdag, 3-4h/dag samt Söndagar.

Övrigt:
Började min MMO-karriär med spelet Ragnarok Online då jag spelade den koreanska betan som sedan gick över till den amerikanska. Spelade det till introduktionen av T2-klasserna. Plockade upp Priston Tale och spelade där Priestess. En klass som både helar och gör skada (vilket ledde till mitt beslut om PoM). Ville inte göra en Bear Shaman då jag har spelat druid i WoW.
Har spelat WoW sedan Molten Core släpptes. Har spelat Druid från start vilket har lett till att jag har drygt 3 år på nacken nu i WoW. Med en skaplig speltid spritt över alla olika karaktärer. Var och är väldigt PvP-orienterad och har spelat WoW-Arena sedan den aspekten släpptes.
Är inte intresserad utav en raid-plats då jag inte har tid att spela så frekvent utan söker för att komma med i ett gille där man kan få plats i en vanlig instans eller ha lite folk att PvPa med, speciellt nu då AoC bjuder på en väldigt lovande sådan. MMO-spel brukar bli så mycket bättre när man hamnar i ett vänligt och lite större gille!

Beskriv dig själv här:
Lugn och social person som gillar att hjälpa till där det behövs vare sig det gäller resurser eller crafting. Min ton är rå men hjärtlig!

Känner du någon i guilden? Tyvärr.

Ifall inte hur fick du reda på oss?
Har sett er springa runt på servern och enligt en vän som pratat med någon av er så verkar ni vara ganska hyggliga.

Med vänliga hälsningar,

Henrik (Helig)

18 Jun 2008, 22:09
Profile

Post Re: Helig 43 PoM
bump

22 Jun 2008, 12:09
Profile
Medlem

Post Re: Helig 43 PoM
Hejsan, kul att du vill gå med oss. Nu är det dock så att det gått ett tag sen du skrev din post, men vi har ganska många PoMs för tillfället och vill inte ta in någon sådan under en viss level. Tack ändå för att du ansökte.

--Kayyin

23 Jun 2008, 16:38
Profile
Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ]